Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
Tuesday, 6 March 2012

pokok terpelik!!

assalamualaikum,..
(xjawab dosa naa,..jawab cepat!)
haha~~

orite2,..
lama beno nadia x hupdate belog nihh,..
huuu~~ 5 haqi kott!!
5 haqi?? haa ya la 5 haqi,..lama la tuu,..
oqang lain haqi2 update,..saqi sampai 4 5 kali,..yg nadia ni 5 haqi skali baqu update,..
hahahaiiyhhh!!
dak aiyhh,..xda la mcm tu,..
bergatong jugak la,..

okei2,..meqepek panjang plak ann,..
mcm tu lah intro nadia tetiap kali hupdate,..
asyik meqepek dulu,..
ok2,..sorry2 naa,..
entry kali ni nak ajak tgk gambaq keyhh,..
xdak la snap seniqi gambaq ni,..
nadia colek daqi encik google sekeluarga,..haha :p

nadia taw qamai yg dah taw pasai gambaq ni,..
n qamai jugak yg dah tgk pic2 ni ann,..
haa x pala tgk jala skali lagi,..x salah pon,..suka lagi ada lahh,..
grrr~~ :))
okeyy hampa semua tgk jala gambaq pokok pelik kat bawah ni naa,..








haa dah??
habeh dah tgk??
haha,..macehh nahh sudi baca n tgk entry nadia kali ni nohh,.
err~~
sebenaqnya nadia seniqi pon ada jugak la takut bila gambaq2 ni,..
pelik ann,..
betoi2 ka apa ni eh??
apa2 pon semua ni kuasa yg maha esa,.

okehh!!
mintak diqi dulu nooohh,..
bubbyeee,..
assalamualaikum,..

2 comments:

Ain GreenChubby said...

pokok hiasan tu qot..hehe
eh..!awakk..sye ada nk bgi something..mne taw awk berkenan..jom ke blog sye k akugadistembam.blogspot.com

Afiq Yassin said...

nice entry..

jom terjah entry afiq yang baru
http://afiqyassin.blogspot.com/