Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
Monday, 26 December 2011

ampa nak tawu rahsia aku x???

jeng3...hahaha,,dah baca tajuk?? dah??ok gud!!
huhu,,but,,nak tawu x??mmm,,kalo baca 2 tandanya nak tawu lah tu noo...hehe :))
oke2..nak nanya tikit,...ampa taw pakai kaen batik x??hah??apa??taw ek?? ok gud la 2..ok la..mmm sebenaqnya,,aku ni tataw lg lah pakai kain batik,,.sius gtaw ni ha.. ni lah rahsia ku sebenaqnya..memalukan kan?? besaq dah aku ni ha..oqng toa2 kata dah "anak daqa" dah ha..sekolah pon dah habez dah..tp kain pn x pandai pakai...apa kes derr?? huh!! apa la nak jadi ngan aku ni..
mmm.......,,sebenaqnya..aku bole tepikiaq sal pakai kain ni coz pg td arr..aku ni jeneh suka mandi pg lewat..so,,seblm mandi td..aku basoh kain tuala aku 2..haa,,dah 2,,nak mandi,,xdak la tuala..basah la baqu basoh..mana keqing lg..so,,aku p laa amek kian batik mak aku dalam almari dia..nak jadikan kain lap badan la konon2..pas ceap mandi,,ha taw2 la watpa kan...pakai baju ceap semua..aku amek la kain batik td 2 sedai..
tiba2 teqenung kat kain 2 jup..n terpiker...yg aku ni xtaw n x pandai lg pakai kain batik..so,,teqingat la masa budak2 dulu..kalaw pakai kain batik kena ikat dgn taki pinggang..coz xmaw bg terlondeh..haha,,teqok kan aku??huhu,,anak capa la nehh..tp 2 dulu,,xpa la kan..budak2 lg..skunk ni dah besaq dah kot nohh..ttp xtaw pkai lg..esh malu2...nak kena belajaq pakai dah pas ni nih..huh!!,,but...,,ehh jup2..sapa nak ajaq pakaikan??segan la nak minx tlg mak aku..ngan oqng len??HOYY!! lg la segan..mm kene bukak utube tgk,,ada x ttrial pakai kain batik ek???kah kah kah!!, :))
hahaha,,itu lah rahsia aku sebenaqnya,,huhu
SYUUUTTT........
p/s..kepada sapa2 yg baca ni..haa,,diam2 suda nooo..jgn kasi taw sapa2..huhu,,
next time jumpa ag k..bye.,, (*_*)

1 comments:

Cik Pensil said...

Okehhh !
janji tak gtau sape2 :D