Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
Thursday 29 December 2011

berkampung kat umah tok jupp :)

hehe..saye datang lg..ehh,,silap versi plak..huhu,,oke skunk aku berada kat umah tok aku yep..balik sini jup...mmg slalu balik pon ha..al maklum lahh kan...dok dgt ja umah..tp ni balik tidooq sini sat..taw napa?? haaa...sebabnyaaa..... alahh bukan ada pa pon..juz esok ada wat kenduqi arwah tok arwah tokwan ha...hat sikit2,,kcik2 ja ponn..mmmm tokwan?? tahh,,aku pon xtaw la kna pnggei apa..tokwan ka wan ka apa ka,,sama ja lah noh..dia ttp ayah kpada abh aku jgak ann..mm sebnaqnya aku ta pnah pon tgk dia real2...aku x smpat dlhirkan lg pon ha..dia dah mnggal..tp 2 mak aku baqu mngandong dkat aku 3 bulan kot kalaw x silap aku lahh..ada laa tgk dalam gambaq..tp x jelas sgt..maklum lah..zaman dulu ssah nak dapat cmre...juz ada 3 kping ja gambaq arwah..2 pon gambaq xda warna..juz hitam putih ja...2 pasai laa x bapa puas tgk..xpa lahh nhh...ada jgakk,,jd lahhh :)..
okeh lahh..nak caww dulu,,nak nyibok kat dapoq 2..oqng len tgh sibok2 wat qeja..aku sibok on9...hahha,,lex luhh...nak p tlg lahh ni ha...byyee (*_*)

0 comments: