Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
Saturday 10 December 2011

gErHanA bUlAn ;)

hai3..haha,,tudiaa.,
jeng3..aku nak ngaqot apa taw mlm ni..huhu :)
okeh2,,haqi ni 10/12/11,,mequpakan kejadian dan anugrah Allah terhadap alam semesta ni,,,ahahaha,,mlam ni ialah mlam "GERHANA BULAN "..semua dah taw kan?? sebenanqnya aku sniqi pon x taw n x pandai pasai gerhana bulan ni..apa yg aku bley ckap,,Allah ne mmg maha berkuasa..Tanpa-Nya,,mmg xdak la makhluk2 dia kat dunia ni,,n dah bila xda makhluk dia xdak la kita nohh..haha,,..
TUDIAAAA,,AKU MEQEPEK PA DAH TATAW LAA...,,,
Kalaw nak mngikut sejarah lama hidop aku ni.,,dulu aku mmg suka sangat tgk bulan n bintang mlm2..cantik n sweet sgt ciptaan Allah ni...tp e2 dulu la..skrang dah smkin malaz nak kluaq p tgk dah..masih lg amalkan,,tp x slalu dah haa..
Ohh yaa,,haqi ni jugak 10/12 ni ha bzday mmber aku haa..nama dia,,NOOR ATIQAH BT USOLLI..ha untok ang,,eppy bzday lah k..aHahaA..
oKeY sEmuA,.AKu dah xtaw nk ngaqot apa lg dah ha..hehe,,so,,lain  kali aku ngaqot ag okey..huhu,,bye9..


:: HARGAI & BERSYUKURLAH ATAS SEMUA ANUGRAH ALLAH SWT YG TELAH DIBERIKAN      KEPADA KITA SEMUA ::

0 comments: