Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
Saturday 24 December 2011

mcm2 laa...

yeaahh..setelah berhaqi2 x update blog,,haqi ni maw update tikit..huhu,,,bukan ta nak update..tp ni ha line tened kacaw dohh..ape pon x boley,,haha,,sabo je lahh...hehe :))
JENGG...JENGG,,haha
kali ni nak cita sal apa ek??huhuh.. :D
Okei2,,nak habaq la sikit ann..aku dah p pantai dah khamis aqi 2..kan nak p haqi rabu da x jd ann..so,,khamis dah p..haha dapat jgak..tp kali ni lain sikit..p ngn fmly blah mak lak..slalu blah abh ja ann..boring jgak..huhu,,
sempat jgak la snap gambo..haha,,x bnya pon,ada la sikit2..nak tgk x?? nak?? eh,,xnak??huhu..
xpa xkisah..nak ka x nak ka,,nak upload jugak..coznya,,ini halaman..AKU yang pnya..huhu <3

peeewwwiittt

ahaa..burok kan gambaq ni..huhu,..jgn kata papa ehh...biaq laa aku nak boh..hamboi aiyhh..
haha hat bju pple 2 my kzen,,suha dia pnya nama lahh..yg baju koko 2 ntahh..capa taw..burok beno rupa dia..huhu,,[wat x kenai jup]..yg si budak kecik 2 adk si nasuha 2..yg baju biqu 2 pa,,adik aku arr..suka bdjet nsem..meluat aku tgk..yg berbaju kuqong 2 plak,,aha..capa ek??my mom laa..xkan my tok plak kot ann..yg baju unggu sebelah mak aku 2 plak pak nakan aku..kecik lg..baqu darjah 5 taon depan yg akan datang xlama lg ni..walawpon usia dia masey muda tp dia 2 pak nakan aku oke..yg baju hajw 2 plak adk aku la jugak..kami semua 3 bqadik.huhu..:)

haa,,depa ni 3 bqadik

okei2,,yg badan paling besaq skali 2 long aku..mak si nasuha td 2...long aku ni mmg payah betoi nak keluaq daqi umah dia..so bila dia wat kptsan nak p pantai jgak..wahh,,qasa pelek la plak..heran doe..dia ank sulong daqi 4 bqadik..ank kedua plak,,haa,,my mom la..then yg ke3,,laki2,,dia xda dalam pic ni..dia x ekot skali2.mula2 gta nak ekot jgak..last2 xjd plak..ha yg bongsu 2 laa hat dok bediqi 2..my acu...dia ja yg x kawen g..huhu,,muda g..umo bqu 21..gaqng gila diaaa...perrhh!! kadang 2 geqam pon ada kat dia..tp bez la jgak ada acu mcm dia..haha,,

haaa,,sebenaqnya ada byak lg pic..tp xkan la nak upload semua ann..dah la hudoh..huhu,,haa ada lg 1 cita..2dia la bila lama dah x update blog ni,,byak la bita yg hendak dicerita ni...huhu,,jumaat n khamis 2 haqi 2,,mardi sebeqang peqai ada wat famly day..perhh! mg syoq gila,..enjoy gila kot..mmg meqiah laa..coz depa gabong dengan 6 mardi lain,,antaqanya aloqstq,,bukit tgga,,cmrn hglnd,,perlis,,peqak n lagkawi,,2 yg meqiah n enjoy sgt 2...ada jugak la snap gmbaq..tp xnak lahh upload..huhu,,.
ok lahh,,dah x taw nak wat qioh apa lg dah..
lain kali,,lain haqi,,lain waktu aku merepek lg ok??
byeee3

0 comments: