Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
Tuesday, 7 February 2012

5 sikap wanita yang disukai lelaki

assalamualaikum....:face15:CAAAKKK!!
heee~~ buat hape tu??
haaiyyhhh,..lama x hupdate belloq nihh,..
tp lama2 pun xda la berwasang lg,..
kih...kih...kih...:face40:
okei2,.
dah baca tajuk kat atas 2??dahh??
haqi ni nadia nak meqapu n meqepek sikit sal
"5 SIKAP WANITA YG LELAKI SUKA"
accewwahh,.
meqapu ka??haiyyhh...tahh laa,..but hampa suma teruskan lah baca campai abez noohh,..
mana la taw ada betoinya ann apa yg nadia meqapu nihh,.
:57:sebenaqnya ada bnyak,..tp nak kongsi 5 ja,..
cukop la 5 noh,..
buat bnyak2 ty x laqat baca plak noh,..coz nadia mmg oqng yg paling3 malas baca,.:face72:hehe,.
kayy baca k,..semua ni juz sekadar renungan ja taw,...saja2 ja taww,..



:60:keanak-anakkan
hee~~ampa ada x sikap tuh?? hehe tipu nlah kalaw xdak,..mesti ada gak ann walaupun cikit ann,..hihi,..mmmm napa kaum laki suka ek sikap wanita yg mcm ni??haiiyy!!mm mungkin depa suka la kot nak manja2 nohh,..hmmm hahaha,..


:60:simpati dan prihatin
owhhh nak oqng simpati n prihatin ja kat hampa nohh,....hahaha,...tp betoi la 2,..tp hat ni kalaw pandangan nadia lahh ann,..kaum wanita pon nak gak kaum laki prihatin nih,..tp kami x mintak simpati kottt,...ahahaha,..jgn maqah naa,,.


:60:menghargai,..
ahahaha :) hampa kaum2 wanita suma pandai menhargai dak we??huh!! waniata yg pnuh pengertian ni merupakan idaman lelaki?? haii,..betoi ka?? tahh aku bukan laki,..hahaha :P


:60:penuh pengertian,..
owww,..normal lahh tuu~~mungkin laa sikap wanita yg paham lelaki nih membuatkan lelaki qasa dihargai sikit kot,...mmm betoi ka??hahaha,..


:60:pandai berbicara,..
?? hahaha xtaw nak ulas apa hat nihh,...bukan ada pngalaman sgt aku nihh,...haiyhhh~~tp hal ni mmg patot la ann,..xkisah la laki ka pompuan ka msti la nak oqng cakap ngan kita bek2 ann,...xmaw la kasaq nohh,..sakit hati plak nant ann...sorry2 :)

:125:
ahhhaaa,,...cukop lah 5 ann,..
ehh cukop ka dak g?? tol ann,..cukop dahh ann,..
haiiiyhhh!! bnyak sunggoh aku pnya "ann",..nek meluat oqng baca nohh,..
thumb{like jika setuju}kah,..kahh...kahhh,....
okey sekian saja setakat nih towk haqi nihh,..
sorry kalaw apa yg nadia cakap ni tadak butoi langsong,...
alllaaa,..nama pon mengqot2 jaa an,,..lgi pon xdak pngalaman...:face50:ehh betoi kew???
~~ooopppssss~~

15 comments:

Yana Libra said...

Pernah terbaca~~~ :)

syahidatul nadiah said...

mesti lahh,..dah rajin membaca :)

anis aniesa said...

anis pon pernah terbaca pasal ni..nice entry dear :)

syahidatul nadiah said...

tq yea anis n yana,..coz sudi baca n komen kat sini :)

Meor Adzim said...

sikap ke anak2 an ni yg kadang2 membahayakan.. sebabnya.. boley pening kepala lelaki yang tidak suke sikap tersebut...

Adzrien Shoppe said...

keanak-anakan tak mengapa, yg mengada-ngada tu tak laratlah nak layan. setuju yg lain

syahidatul nadiah said...

oh ya ka??haa~betoi jgak lah tu ponn,.. ok2,..tq habaq nohh :)

syahidatul nadiah said...

hahaha kalaw yg lebih tu toksah layan lahh :P

Gary Asip said...

yup, bagi aku semua betul. hehe.. yang paling lelaki tak suka? kuat cemburu!!

syahidatul nadiah said...

hahaha,..cemburu tanda syg kot,..
tpi kalaw cemburu buta haha no cmment arr :P

cart kartika said...

nice entry dear..^^ akak follow sni..

nk promote page / blog / website / bisnes anda x?? ^__^

http://cartiecacloset.blogspot.com/2012/02/pengiklanan-promosi-iklan.html

syahidatul nadiah said...

tq kak,..haa boleh,..=)

sayaBUDAKpelik said...

sokong pasal kebudak-budakkan tu..hahah...tumbs up!

Zamani said...

Zam tumpang lau blogwalking kat sini :) jemput singgah ke blog ae

syahidatul nadiah said...

okey :)