Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
Wednesday, 1 February 2012

allamaakk,..kantoi suda,..malu2 :((

Ahhaaa,...haaii,..
jumpa lagi kita nohh,.hehhe,..:47:aqini nadia nak habaq mai kat hampa sikit,..
apa yg malunya,..apa yg kantoi sgt tuh,..
:123:(muka malu nih!)
huhumm,,.
kay,.
sebenaqnya story ni sal semalam punya lah..ingat mmg nak hupdate smlam pun,..
tp besa lahh,..line kacaw plak
:face3:ni yg nak maqah sgt nih!
tp itulah,..berkat sabaq kot,..skunk da bley guna,..yezzz!!
okei,..
ni ha cita dia mcm nih,..
:54:
semalam kuaq la dengan mak nagn adik2,..keluaq p beli baqng dapoq sikit.,,
abah??haa,..abah x ikot la,..coz p kursus,..2 haqi 1 mlam,..
malam nih balik lah dia,..
so,,..xpa lah.,..asyik dok amek baqng,..tgk2 kat depan
nahhaaii,..jumpa cikgu lama plak dohh.,,.
:face24:gabra + segan gak arr,.
so aku pon dah sgn mlas la nak p jmpak ngan dia,..
laqi la p loqong sblah nu...tgk2,,.
attodiaa,..mak aku dok p sembang ngan dia plak dah..huh!!
aku laqi p loqong sebelah nu plak,..
esh2,..depa pon laqi p loqong yg sama ngan aku jgak,.
:face60:hmmm laqi p laqi mai,..
kantoi jgak la,..
pas2 dengaq mak aku kata,
"naadiaa,...nimai tgk ni,..cikgu hang nii"
perhh!! hat pulon laqi tadi nu wey!
kna p jumpak jgak lah,..
aku pon dgn malu2,,p lah salam cium tgn dia,..
:face71:ahahah,,..dia x knai aku dah..
besa la,..dia pnah ajaq aku skali ja,..
masa aku darjah 1 dulu nu oi,..dia guqu kelas aku,..mampos dia nak engat,.
bukan aku sowng studnt dia ann..
dah 11 taon dah masa 2 berlalu,..semua makin tua,..tu lg x ingat tu,..
hahaha,..tp aku ingat semua cikgu2 aku..
pas2 dia cakap
:101:"esh besaq dah noh.,tingkatan bqapa ni??"
"baqu hbes tingktan 5 cikgu,.dok tunggu kptan arr ni.."
"laa...sama ngan mira la anak cikgu 2,.knai dak?"
"haha,..awai xknai cikgu,..dok sekolah d=skali,..cuma kelas ja x sama,.dia bwt pa la ni cikgu?"
"hmm,..dia x bwt pa pon ha,..dok qumah ja,..ni dok bwt pa lani??"
"haa,..saya tlg pak mnalan saya,..jga kdai dia"
"owhh,,..bgus la 2,."

:face50:arrgghhhh,...malu2,..
then dah hbes sembang nagn cikgu,.
mak cakap

"padan muka! nak laqi sgat noh..hahahah"
haii,..nasib laa dapat mak lgu nih,..
:124:soboo ja lahh,..
apa2 pon..
i
:h:
my mom
:face19:



2 comments:

Rina Supian said...

Hahaha...kantoi :)

syahidatul nadiah said...

hahaha,..2 la pasai :),..