Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
Sunday, 12 February 2012

xmakan pagi x makan sayoq!!

assalamualaikum,...
haaiii~~
dah 10.40 dah ni,..dah makn ka blom??
heee~~ mesti ar dah ann,..yoo lahh,..sarapan awai2 pg td g,..:37:but nadia x makn lg lohh,..
apa??
tnya pon eh??ahahaha
xpala,..nak bg taw jugokk!!
taw napa??mmmm,...nadia ni jenis x makn pg,..
kalau makan ja ha mula laa nak mun mun,...(paham2 la nohh)
so,..2 pasai lah x makn lg,..jup g nadia makn la,..
tapi kalaw atas pukoi 10 tu makan dah x pa dah,..juz skunk x makan lg coz x lapaq lg,..:47:hah!! entry kali ni nak cakap pasai makan,.bole nohh??hihi~~macam mana dgn sayoq??ampa makan ann,..mmm nadia x makan sayoq lah,..sayoq qasa apa ehh??mak abh selalu maqah,..xmakn sayoq,..pas2 mula nak sakit ni sakit ni,...
:face62:hmmmmm!bukan xmaw makn,..oqng x lalu makn sayoq lahhh,..satg makn x dan nak telan muntah lagu 2 ja,..eeyyyekkk!!xsuka muntahhh,..ada x kat sini yg x suka sayoq??hee law ada 2 kita geng lah nohh,..hahaha tapi kalau xda,..xpa xkisah,..:w:doakan lah bg nadia maw makn sayoq nohh,..
insyaAllah nadia pon akn usaha n paksa diqi mkan sayoq jgak,..
cepat atau lambat,..
1 haqi nanti nak jgak mkan syoq,..
ahahaha,..
apa pnya harapan lah aku nih,..
ngok betoi!!
(paham dak "ngok" tu apa?)xpaham tnya k,.
hahaha,..:125:nah ni bunga nadia bg khas tuk sAPa yg sudi baca entry meqapu nadia haqi ni,..akei cumeii,..byeee

12 comments:

xanzevieraUNLY said...

ehh .. kita sama laaa ..
saya pun xbleh makan pagi ..
xpndai makan semua jenis sayur.
klau mkn mesti muntah .. hahaha.

syahidatul nadiah said...

wah2,..sama nih,..
hahaha,..ada geng :p

aisyah said...

saye makan sayur bayam and kangkung jep >.< yang lain tak sentuh . nadia cuba2 la manjakan diri dengan sayoq2 tu kesian tau depa.. hehe btw time kasih bagi bunga tu kat ceq ^ ^

syahidatul nadiah said...

haha,..xpa aisyah mmg layak dapat bnga tu haiiyhhh,..dah baca n komen plak tu,..
haaa ok kat nasihat tu,..nant nadia manjakan diqi ngan depa nohh :)

Fendy said...

makan nasi goreng...sedap2

syahidatul nadiah said...

yeah,..nasik goreng mmg makn n mmg sedap,..tpi sayoq tetap letak tepi,..hehehe :)

nur cahaya said...

huhu..klakar la entry nie...anyway,sorry cahaya makan je sayur sbb ntah la..huhu~

syahidatul nadiah said...

cahaya,..sedap x syur??

ain revival said...

waaa. gwa tak lengkap kalau makan nasik tade sayur..

xanzevieraUNLY said...

@syahidatul nadiah

kan3x.. kita bleh geng :P
anti sayur ! mcm xda rasa je sayur tuu kan . ntah part mna la sedapnya .. hahhaa

syahidatul nadiah said...

@ain revival

mmg agak x lengkap sikit,..tp kalau makan jgak nak temuntah lohh,..hee~~ tu yg serik nak mkan :)

syahidatul nadiah said...

@xanzevieraUNLY

HAaaa,..sokong!! sayoq mang xdak part yg sedap pon,..ahaha,..
yg makan sayoq 2 jgan marah naaa :)